SİVRİ DEYİP GEÇME!

   Sivrisinekler bilakis bizim gibi sıcak ve ılıman iklime sahip ülkelerin vazgeçilmez, vazgeçilmesi teklif dahi edilemez yaratıklarındandır. Fakat bu sivri familyası insan ırkıyla hiç dostane ilişkiler içinde olamamışlardır. 3000 tür çeşidi bulunan sivrilerin çığırından çıktığını anlamak çok ta güç olmayacaktır. Öyle ki nadirde olsa bazen ölümcül olabilmektedirler. Başta Afrika olmak üzere birçok ülkede sıtma mikrobunu taşıdığı ve çeşitli hastalıkların transporterlığını yaptıkları bilinmektedir. Bazı parazitik hastalıklar sadece ve sadece sivriler ile bulaşabilmektedir. Anotomilerine girmeyeceğim. Fakat yaratılış olarak müthiş bir dizayna sahipler...

   İnsan ırkı olarak sivrilerin düşmanlığını kazanacak ne yaptık inanın bilmiyorum. Sanırım bu düşmanlığı menfaatleri uğruna sivriler başlatmış olmalı. Bence hiç yoktan sivriyle müzakere yoluna gidilmeli. Ama kendimizi ağırdan satmakta fayda var. Buradan sivrilere sesleniyorum. Sizin anneniz babanız gecenin bir vakti pata küte insan avına çıkıp sizi uykunuzdan etse hoşunuza gider mi? Tabi gider zaten sizin derdiniz bu. Gelin bu işi erkek erkeğe halledelim. Duydum ki erkek sivriler hiçbir zaman ısırmıyormuş. Yani erkekler olarak medeni varlıklar olduğumuzun farkındayım. Gelin şu işi çözelim. Zaten dişileriniz çok anlayışsız. Geçen bir ünite 0 rh (-) kan sipariş edip bardağa boşaltarak yatağımın yanına koydum. Ama ne oldu? Yine tenimi delik deşik ettiler. Neymiş dudak tiryakisilermiş. Yalnız çok sinirlendim. O gün yakalasaydım hortumlarına düğüm atacaktım. Hadi ısırdın soktun bari tek bir yerden sok değil mi? Vücudumun en sert yerlerinden ısırmak hoşunuza mı gidiyor? Daha dirseğimi kaşımaya başlamadan alnımdan ısırmanıza ne demeli? Hadi ısırdınız bari edebinizle çekip gidin. Ama nerdeee? Sizi hiç anlamıyorum. Direk gel sok ve git. Sabaha kadar kulağımın dibinde 'nasıl soktum ama hahahah' diye vızıldamanıza ne gerek var?


   Falan filan derken düşündüm ki? Bu sivrilerin görevi de bu. Zira ilk savaş alet ve edavatlarını biz çıkarttık meydana. Siz hiç bir sivrinin ekipmanlarıyla taarruza geçtiğini gördünüz mü? Ama terlik deseniz biz de, kıvrılmış gazete ya da dergi deseniz bizde, sinek ilacı deseniz bizde. Zaten galiba da bu sinek ilaçlarını sinekleri kandırmak için yapmışlar. Düşünün eczaneden kendiniz için ilaç alıyorsunuz ve zehirleniyorsunuz. Zavallı hayvancıklar da sinek ilaçlarının kendileri için yararlı bir ilaç olduğunu düşünmüş olmalılar. O yüzden ihanete uğradığını düşünüyor olabilirler. Onlarda bu ilaçlardan etkilenmemenin formülünü bulmuş olmalılar ki, geçen bir tanesine sıktığımda diğer kanadını kaldırıp abi biraz da buraya sıksana gibisine laubali hareketlerde bulunuyordu. Çok ayıptı...

   Fakat bir şekilde sivrileri de savunmalıydım. İnsanlık çığırından çıkmıştı artık. Geceleri belediyeler ilaçlama yapar olmuştu. Çevredeki bataklıklar sivriler çoğalmasın diye kurutuluyordu. Bir şeyleri bahane ederek sivrileri savunmalıydım. Tabi ya buldum. Bataklıklar kurutulursa içindeki sazlık ya da üç beş ot da kuruyacaktı. Herhalde daha iyi bir bahane bulamazdım. Hemen sosyal medyayı açıp #dirensivri etiketiyle bir kampanya başlatmıştım. Ama üç beş kişiden öteye gidememişti. Buna rağmen vızır vızır international kanalı bu olayı bomba haber gibi göstererek beni haklı buluyordu. Hoşuma gitmişti. Eh sivrilerin ileri gelenleri de cebime üç beş bir şeyler koyunca daha ne olsundu. Derken iş sivrilerin taleplerini sunmaya kadar gelmişti. Belli başlıları şöyleydi. 1-) İnsanlar vücuduna sprey sıkmasın kendimiz için demiyoruz sağlığa zararlı 2-) Kapı ve pencerelere sineklik, tel ve tüller asılmasın çünkü evinize yeterli oksijen girmiyor. 3-) Vücudunuza şeker sürün çünkü böylelikle cildinizi koruma altına almış olacaksınız. 4-) Biz vampir lobisi ile birlikte çalışmıyoruz. Ne alakası var canım a aaa.. Daha neler. Katiyen hayır. Olmaz öyle şey. Yalan o yalan...(yerseniz). Sivrilerin talepleri bunlardı. Ama ortalık daha fazla karışmalıydı. Hemen çatal kaşık eylemine başladım. Ama bu masonik bir sembolden öteye geçememişti. Ama masonları memnun etmeyi başarmıştım hani. Fakat hayvan hakları savunucularını bir türlü işin içine çekemiyorduk. 'Sivriler hayvan değil mi' ajitasyonu da işe yaramamıştı. Hemen olaya müdahale edip #VuranAdam eylemini başlattım. Elime bir sineklik alıp nerede sinek avcısı varsa onlara vurmaya başladım. Sineklik tam işe yarıyor derken sinek avcılarının sabrının taştığını nerden bilebilirdim. Hemen sinek ilacıyla müdahele ettiler. Neyseki yanımda limon vardı gözüme sıkınca etkisi kayboldu. Ama sinek avcılarından bir iki tanesini öldürmeyi başardım. Sonraysa olan oldu. Niye suçlu konumda oldum hiç anlamadım...

   Ne derler bilirsiniz:
   Ne zaman işler yolunda gitse tıkır tıkır
   Taarruza geçiverir sivriler vızır vızır

   Genç Sivriler Rahatsız Olmasın diye..

Yorumlar

Popüler Yayınlar