BİR YERDEN BAŞLAMAK LAZIM

   Uzun zamandır düşünüyordum bir blog sahibi olmayı. Sonunda karar kıldım illa ki benim de bir blog'um olacaktı. Diğer blogculardan ne eksiğim olabilirdi ki kendimce. Ama en zor kısmı da başlamakmış doğrusu. İnsan nerede bir blog açacağına dahi karar veremiyor. 

  Demem o ki bir çok blog sitesi var. Blogger, Tumblr ve Wordpress benim kafamdan geçirdiklerimdi. hepsinin artı ve eksi yönlerini araştırmaya başladım. Fakat bariz bir şekilde üstün olanı yoktu ki. Birinin bir özelliği zayıfken diğeri üstün, diğerinin üstün olan başka bir yönü öbürleri için zayıf. Nasıl karar verebilirdi ki acemi bir blogçu..:

  
  Derken Blogger'ın Google ile olan bağı geldi aklıma. Google bugüne kadar hangi konuda zayıf kalmıştı ki. Zayıf olarak başlasa bile geliştirmiyormuydu sonuçta? Tabi ya Blogger'ın arkasında Google amca vardı. Bu zaten başlı başına bir artı değilmiydi. Sonra zaten açtım blogumu ama öğrenmem gereken bir çok şey var. Ha kendime de güvenim var tabi. Bu şekilde de ilk yazımı yazmış olayım dedim. Böylelikle de bir yerden başlamış oldum. Amacım genellikle olaylara mizahi bir yönle yaklaşmak olacak. Hatta çoğu zaman saçmalayacağım. Zaten dünya görüşüme göre de saçmalamak sanattır ya neyse. Aslında kendi tabirimle sürç-ü fikir eyleyeceğim. Bakalım artık zaman gösterecek hem ben de merak ediyorum acaba başarılı bir blogger olabilecek miyim?

    

Yorumlar

Popüler Yayınlar