BAYRAMIN SESİ

Nerde o eski bayramlar..galiba bu aralar herkesin dilinde bu.Peki neden durmadan eskiye bi özlem içerisindeyiz.?Gerçekten eskiden herşey bayramlar bile daha mı güzeldi.?
Düşündüm durdum bütün gün.Bayram günü bütün ailemle birlikte güzel bir vakit geçirdik lakin birsey eksikti hayatımızda.Neydi neydi..diye düşünürken kapı zili çaldı o esnada.Koşar adımlarla kapıyı açtım dört küçük velet :)  hep bir ağızdan ''Bayramınız kutlu olsun'' diye inlettiler bütün mahalleyi bende bastım kahkayayı.İşte buydu eksik olan,çocuklar.Benim tabirimce veletler :)
Şen gülüşlerlerle şekerleri uzattım bizim veletlere ve avuç avuç alıp kosturtular merdivenlerden.Aklıma geldikçe gülüyorum kendi kendime.Asıl bayramı bayram yapan onlarmış.
İçimizdeki çocukluk hiç bitmesin.
İyi ki varlar onlar  iyi ki..
Bayram da bayram sevinçini en çok hakedenler onlar.Çocuk olmak mutlu olmak demek.Ama düşünüyorum da gerçekten her çocuk mutlu mu? O kadar yardıma muhtaç mutlu olmayı hakeden çocuklarımız var ki..gelin biraz bunlara bakalım isterseniz.




Onlar da bizim kardeşlerimiz.Canlarımız ve onlar da mutluluğu hak ediyor.Gerekli yardımları onlarlara iletmeliyiz.Yardımlar demişken maalesef ülkemizde bazı sahte yardım dernekleri yer almaktadır.Öncelikle itibara geçiceğimiz vakıfları iyicene araştırmalıyız.
Umarım her yardıma muhtaç çocuklarımız için gerekli önlemler alınır.Ne demişler mutluluk paylaştıkça coğalır.

Afrikalı Çocuklar Oyun Oynarken
İçimizdeki çocukluğu hep yaşatmak dileğiyle..çocuk kalın :)
Afrikali Zenci Bir çocugun siiri..2005 Yilinda En iyi siir olmaya aday gösterilmiş o şiir;
 

Dogdugumda Siyahtim.
Büyürken Siyahtim.
Günese Çiktigimda Siyahtim.
Korkunca Siyahtim.
Hastayken Siyahtim..
Öldügümde Hala Siyahim...
Ve Sen Beyaz Çocuk...
Dogdugunda Pembesin
Büyürken Beyazsin.
Günese Çiktiginda Kirmizi.
Üsüdügünde Mor.
Korktugunda Sari.
Hastayken Yesil.
Öldügündede Gri'sin.
Sen simdi bana renklimi diyorsun???

HEP ÇOCUK KALIN VE AYRIM YAPMAYIN.. :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar