BENİM OLMUŞ!



Kağıt ve kalem yetmeyecek bu gidişle
Seni sana anlatabilmek ne zormuş
Bir peri, masalından fırlamış işte
En güzel peri masalı benim olmuş

Diğer anlatılanlar masalsa eğer, sen nesin?
Gözlerine bakınca anlarım gerçeği, bu kesin
Sen yalnız benim masalımsın, böyle bilesin
Şiir yazarken masal söyleten yâr, benim olmuş

Seni görünce bulmuş kalbim ritmimi
Kağıda yazsam da tutamam artık dilimi
Sen yokken neyleyim baharı, güneşi, iklimi
Bahar gelmeden kalbe düşen cemre, benim olmuş

Gönül Köşk'üm seninse, mevsim hep bahar
Bir gün gözlerim görmese, yüreğim yanar
Ey gülüşüyle güneşleri kıskandıran yâr!
Sevda lehçesinin gönül güneşi benim olmuş

Benim olmuş umudum, tüm güzellikler benim
Benim olmuş sol yanım, sevda şarkıları benim
Sevdam bütün, kalbim yarım, diğer yarım benim
Gönlüm dünyalara vazgeçmeyecek bir aşk bulmuş
Ben sen oldum amma, dünyalar zaten benim olmuş..


Yorumlar

Popüler Yayınlar