BAŞLANGIÇ

Öncelikle herkese merhabalar... Bu blogda ilk yazım. Biraz heyecanlı biraz şaşkın biraz endişe biraz tedirginlik olmasına rağmen çokça bi mutluluk var şu anda bende. Bundan sonra bu blogla yazılarıma devam edicem. Sürç-ü fikirle tanışmam da emeği geçen ve bana her zaman destek olan canım arkadaşım, meslektaşım, kıymetli hocam Tansel Uğur'a çok tesekkür ediyorum. Ondan çok şey öğreniyorum ve öğrenmeye de devam edicem biliyorum. Üniversite hayatım boyunca karsılastığım  en özel isimlerden biridir Tansel benim için. Düşüncelerine ve yazılarına her zaman hayran kalmışımdır. Tanselle yan yana geldiğimizde özgürce saçmalayabiliyoruz ve bence herkesin hayatında özgürce saçmalayabileceği dostlukları olmalı. Ve sürç-ü fikir de Tanselle birlikte yer aldığım için kendimi oldukça şanslı hissediyorum..


Şimdi güzel işler yapma zamanı.İnşallah hersey güzel olur.
Esen kalın..Hoşcakalın

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar