Business

23 Nisan 2013 Salı

On 19:19 by tansel uğur   No comments
   Doksanlı yıllardan itibaren yayılmaya başladı bu bilgisayar çılgınlığı. Bundan yedi sekiz yıl öncesinde de çığ gibi büyümeye başladı. Vay efendim komşuda var bizde nasıl olmaz. Vay baba bana bilgisayar al bütün arkadaşlarımda var bir ben de yok. Vay baba ödev yaparım noolursun. Vay baba dünya artık bu makinelerle yönetiliyo yoksa hiç kimse iş bile bulamaz. Bu ve bunun gibi bahanelerle babalar ikna edilirdi hep. Şimdi ise almayanı dövüyorlar. E dünyaya ayak uydurmamak da olmazdı tabi.

   Son yıllarda da bir sosyal medyadır aldı başını gitti. Herkes bir yarış içinde paylaşım da paylaşım paylaşım da paylaşım. Ne kadar paylaşımcı bir millet olduk biz böyle. Şikayetim de yok tabi. Ama şu yeni yetme ergenlerin sarf ettikleri sözler yok mu? Sanırsın hepsi assolist, modacı, bilim adamı, şair... 

  Daha geçen ilkokul çağında bir kız 'bütün erkeklerden nefret ediyom' yazmış. Yazık ya erkek kardeşi gofretini falan yemişse demek ki.. 13 yaşında bir ergenin,belki ergen bile değil, yazdığı söz : 'Madem sonumuz morg. Ölümüne Tuborg!'. Haberimiz yok ta Tuborg meyve suyu mu çıkardı ne yaptıysa artık.. Şuursuzca yazıyoruz aklımıza ne geldiyse... Meğer ne kadar da açmış buna ergenlerimiz. Bari gelin bizim gibi blog açın da içinizde kalmasın di mi? Tamam tamam demedim. Gelirsiniz falan...



   Bir de içlerinde atarlıları yok mu? offf en çok ta onlar bitiriyo zaten beni. Yarım metre boyuyla klavye erkekliği yapanları özellikle hiç kaçırmıyorum. Oku oku gül. Bedava, gerçek komedi, daha ne ister bir insan. Tabi duygusal olanları da çok acıklı oluyo be! İşte sık sık karşılaştığımız bir durum :'Sevgilisinden ayrılınca profil fotoğrafını kapkara yapan genç yine yürekleri burktu'.. Çok fena çok .. 

   Her şeyden önce kendiniz olun. Yazmak sizi rahatlatıyorsa yazın be. Doya doya saçmalayın. Ben rahatlıyorum şahsen. Ama kendinizi komik duruma düşürmeyin. Ha bu arada benden size bir tavsiye yıllar sonra Google da isminizi arayınca şu anki yorumlarınızı ve yazılarınızı silmek için çok uğraş verebilirsiniz. Dikkat edin. ;)

    Bu konuya değinmesem olmazdı. Bir ara da olgun insanların kullandığı sosyal medya örneklerine değinmeliyim sanırım.

0 yorum:

Yorum Gönder